Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Thursday 14 July 2011

Starea prezenta a 24-a zi de antibiotice

In prezent resimt cel mai puternic efectele in plan psihic - instabilitate emotionala.

-acum 3 zile m-am trezit razand si am ras in hohote 20 de min
-ieri am plans

Am ales sa stau in concediu medical pentru ca mi se pare foarte important sa am grija doar de mine.

M-am gandit ca nu are rost sa ma fortez desi, fizic se poate

Recomand ca pe perioada tratamentului de 28 de zile sa stati acasa si sa aveti grija ce mancati si cata apa beti si sa va bucurati de caldura uscata (face minuni), iar pe plan intelectual sa va ganditi doar la cum va vindecati.

No comments:

Post a Comment