Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Friday 8 July 2011

Caldura-Lyme

Vreau sa mai spun o data de importanta caldurii uscate  si a apei in tratarea Lyme-ului.

Imi aduc aminte de tratamentul din sept 2010-ianuarie 2011 (cand nu stiam ce recomand mai sus) si imi dau seama ca nu se compara cu acesta din vara(desi este de 500 de ori mai puternic-antibiotice combinate).

Caldura uscata si apa ma ajuta FOARTE mult!

In iarna coboram treptele mai incet ca un om de 70 de ani. Chiar s-a intamplat sa trebuiasca sa cobor niste trepte in pararel cu cineva de 70 de ani, si desi sunt cu 40 de ani mai tanara am ajuns mult dupa ce a ajuns el.

Nu faceti tratamentul pe timp de toamna-iarna.

Primavara va pregatiti corpul pentru antibiotice(mancati sanatos si renuntati la toate obiceiurile daunatoare sanatatii).

Vara urmati tratamentul cu antibiotice recomandat de doctor.

Si nu uitati Lyme-boala curabila!

No comments:

Post a Comment