Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Saturday 2 July 2011

Frica

Imi aduc aminte cand am facut ultimul RMN, doctorita care inregistra imaginile m-a intrebat cand am terminat daca m-am speriat.

Probabil Lyme activeaza centrii fricii din creier, lucru ce se vede la RMN.

Mi-am adus aminte astazi, pentru ca stateam in pat fara sa se intample nimic si am tresarit de spaima  :)

Inteleg ce inseamna frica de intuneric.

Indicat ar fi sa stam intr-un mediu foarte calm(renuntati la tv) si sa ne gandim ca orice ne imaginam sunt doar fricile cauzate de Lyme.

Frica la adulti se numeste paranoie nu? :)

Cand suntem adulti deja stim tot si daca ne e frica de ceva inseamna ca acel lucru exista..

No comments:

Post a Comment