Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Thursday 7 July 2011

Demielinizari Lyme

In urma unei discutii purtate cu un neurolog, am ajuns la concluzia ca atunci cand iti este foarte greu(ameteli) sa te lasi pe spate pe un plan plat ai avea ceva probleme neurologice.

Pana acum o luna imi era foarte greu sa ma asez pe spate pe un pal plat(ex pat fara perna).

Acum nu mai am aceasta problema(daca trebuia sa adaug)

No comments:

Post a Comment