Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Friday 15 July 2011

Cum ne ferim de capuse

Nu stiu pe unde am citit despre capuse ca musca atunci gand gasesc un mediu acid.

Asa se explica de ce sunt foarte frecvente muscaturile multiple.

Cand ai lyme, organismul tau devine acid, si ai tendinta sa mananci lucruri acide (eu puneam exagerat de mult otet-nimeni nu putea sa manance salatele mele), facandu-l mai acid.

Cum ati vazut si recomandarea clinicii de Germania pe care am postat-o, mancati alimente alcaline pentru a-i face traiul imposibil si pentru a va feri de viitoare muscaturi.

Asa se explica si de ce batranii old-school nu au nimic. Pe ei nu-i musca.

No comments:

Post a Comment