Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Sunday 31 July 2011

O saptamana dupa tratamentul de 28 de zile cu 3 antibiotice in paralel

Ma simt mai bine ca niciodata!

Recomand cu cea mai mare incredere acest tratament.

O sa urmez si urmatoarele 2 etape sa fiu sigura ca scap.

Am incercat si pe cale naturista si pe cale medicamentoasa si cea din urma a dat cele mai mari rezultate.

Am scapat de simptome despre care nu stiam ca sunt efecte ale bolii.(irascibilitate)

Plus ca o data ce ai scapat, apreciezi viata, prin simplitatea ei, mult mai mult! Si nu uitati: fiti buni!

2 comments:

  1. sa stii ca multe persoane au urmat tratamentul asta cu doxi,cipro,tini si nu le-a ajutat cu nimic, cred ca depinde mult de om.
    oricum, ma bucur pentru tine :)
    si eu sunt in ziua a 6-a de "pauza" si ma simt ok (ma rog, nu chiar cum eram inainte dar vreo 90% da)
    urmeaza 21 de zile de tavanic+rifampicin, otrava cu dedicatie speciala pentru mycoplasma.
    mult succes si in faza a 2-a.

    p.s: am impresia ca ne-am intalnit somehow la cab. dr. Rosca. is tipu' cu parul mai lung care a intrat penultimul iar tu esti tipa in rochita si cu ochelari :) small world, eh?

    ReplyDelete
  2. Descrierea mi se potriveste asa ca intr-adevar lumea Lyme e una mica(si sper sa ramana asa)

    Mi se pare ca diferenta intre cei bolnavi si cei care se vindeca se reduce la psihic.

    Daca ne propunem sa ne vindecam o sa reusim

    ReplyDelete