Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Wednesday 6 July 2011

A 16-a zi de tratament

Fizic ma simt excelent!( multa apa, multe legume, multe fructe, caldura uscata si multa miscare)

Psihic...inteleg acum intrebarea: ”Plangi fara sa stii motivul?” ”Da” :)

Consider acest simptom ca orice alta durere fizica, si merg mai departe.
Incercati sa nu stati singuri (si oamenii necunoscuti sunt mai buni ca nimic)

1 comment:

  1. buna, am citit o mare parte din blogul tau si l-am trait prin ochii bolnavului de lyme (inclusiv haioasele rezultate fals negative pe care le-ai obtinut la WB, asa am obtinut si eu)
    eu am fost muscat de capusa pe 1 mai (din fericire am descoperit capusa si din si mai mare fericire, stiam de boala lyme) asa ca pe 26 mai aveam deja diagnosticul in urma DFM-ului de la pethome, diagnostic care venea o data cu primele simptome "ciudate" (oboseala cronica, somnolenta si amorteli in talpa). Dupa o luna de "pregatire", pe 29 iunie am inceput si eu tratamentul cu cele 3x3 antibiotice. Actualmente sunt si eu in ziua a 14-a.
    Nu prea am simptome deranjante. Doar dureri de ochi spre seara, dureri usoare de cap si mici amorteli. Sportul (bicicleta) ma ajuta f. mult in mentinerea sistemului imunitar pe pozitia: "vreau sa traiesc!":)
    Asta pe scurt, daca vrei sa vorbim mai multe poti sa-mi scrii la numaiunaltblog@gmail.com sau sa citesti ce mai zic si eu despre lyme pe blogul meu care desi initial nu s-a vrut de lyme, a devenit intre timp (numaiunaltblog.wordpress.com)
    Sanatate multa!

    ReplyDelete