Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Thursday 7 July 2011

Simptom ciudat Lyme

Mi-am adus aminte ca atunci cand citeam despre lyme am vazut discursul unui dr pe Youtube si enumera printre simptome ale lyme : capul inclinat intr-o parte :)

Atunci cand am vazut mi-am dat seama ca si eu tineam capul inclinat.

Cauza cred ca era ciclopegia de care sufeream (ochi drept +0.25, ochi stang 0.00) -acum 2 ani

Acum am miopie(OD -0.5; OS -0.75)(am citit ca atunci cand ai probleme cu un ochi, urechea sau coloana stai cu capul stramb)

Boala asta ataca cate un ochi pe rand.

No comments:

Post a Comment