Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Saturday 23 July 2011

Cel mai important aspect al procesului de vindecare

-psihicul-

Daca nu deveniti siguri ca v-ati vindecat, nu aveti nicio sansa la insanatosire.

Virusul asta se afla intr-o mare parte a populatiei.

Produce simptome doar atunci cand gaseste mediul propice sau cand corpul mai este muscat de alta capusa purtatoare a acestei boli.

Vindecare inseamna sa treaca la stadiu inactiv.

Modul in care se verifica daca te-ai vindecat este atunci cand esti SIGUR ca te-ai vindecat si nu mai ai niciun simptom.

Este foarte importanta starea psihica pentru ca ea poate produce simptome.

Urmez tratamentul recomandat de dr Bozsik si am grija de psihic.

Va zic daca are efecte.

Pana acum totul e perfect

-azi am aflat ca nu mai este nevoie sa port ochelari si mi se pare ca nu mai sunt irascibila (simptomele bolii sunt si psihice, agitatie, irascibilitate, lipsa de atentie la detaliu emotivitate exagerata, frica.....)- simptome care mi-au trecut

6 comments:

  1. tratamentul recomandat de dr. Bozsik e cel cu 3 antibiotice si vessel due?

    ReplyDelete
  2. Da

    Momentan am trecut de prima etapa de 28 de zile.

    In august, cand se intoarce dr Rosca din concediu, o sa incep a doua etapa.

    ReplyDelete
  3. Am nevoie de adresa mail dr Rosca sau dr. Bozsik

    ReplyDelete
  4. bozsik bbozsik@freemail.hu
    rosca - nu stiu

    ReplyDelete