Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Wednesday 6 July 2011

Probleme cu bila/fierea cauzate de Lyme

Nu pot decat sa confirm remediul intalnit atat des pe net, conform caruia 2-3 linguri de ulei de masline fac minuni.

Mi-am facut intr-o zi 2 salate cu ulei de masline(mult ulei pe care l-am inghitit o data cu salata). Ziua urmatoare am avut pofta de carne de pui (am trecut la vegetarianism dupa litiaza biliara, ultima data cand am mancat carne a fost de 1 mai), lucru ce m-a facut sa ma gandesc ca bila ”s-a simtit mult mai bine”

Simptome ale problemelor bilei : ameteli, durere in partea stanga sau partea dreapta, lipsa poftei de mancare, salivat excesiv pe timp de noapte( atunci este cea mai activa-am inteles)

No comments:

Post a Comment