Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Saturday 30 July 2011

Pentru mamele bolnave de lyme

In cazul in care nu stiti cand ati fost muscate, existand o posibilitate sa fi fost muscate inainte de nastere......

Ar trebui sa faceti copilului un test complet de tiroida( in special sa verificati daca are o tiroida autoimuna).

Cand am fost la dr Rosca in sala de asteptare erau o mama cu o fetita de 5-6 ani, iar fetita avea probleme cu tiroida. (ambele iesisera pozitive pt Lyme)

Si eu am avut, tot tiroidie autoimuna cred, am fost operata de tiroida in 2006 si stiu ca de cand eram mica aveam probleme de genul cand faceam un efort fizic mi se facea rau si vomitam, la fel si fetita descrisa mai sus.

Cel mai bine si sigur este sa faceti testul la Parhon(trebuie sa cereti sa vi se verifice functiile tiroidei pe linia sistemului imunitar) - tiroidie autoimuna

No comments:

Post a Comment