Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Saturday 9 July 2011

Lyme- boala serioasa

Sper ca prin frecventa posturilor sa reusesc sa insuflu convingerea ca Lyme este o boala serioasa ce trebuie tratata cu cea mai mare atentie, intrucat poate avea repecusiuni grave!

Ce este cel mai grav este ca poate trece nedetectata mult timp, poate niciodata.

Ce este si mai grav este ca se numeste boala cu o mie de fete!

Orice simptom fizic sau psihic poate insemna aceasta boala.

Cand ma gandesc retroactiv imi dau seama ca TOATE problemele de sanatate pe care le-am avut pana acum, au fost consecinte ale Lyme-ului

Stiu in mod sigur ca boala este curabila prin antibiotice asa ca dupa atata timp consider ca este un pret prea mic.

Multa rabdare!

2 comments:

  1. Cum a mai evoluat starea ta de sanatate in timpul administrarii antibioticelor? iti afecteaza in vreun fel rutina zilnica, in sensul ca ai dureri,ameteli sau altele incat trebuie sa stai in casa? sau se poate 'duce pe picioare'?

    ReplyDelete
  2. Am raspuns printr-un post

    ReplyDelete