Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Sunday 26 June 2011

Updates

Nerecomandat celor slabi de inima :)

Astazi mi-au aparut noi simptome

-dureri atroce ale oaselor, in special mainile
-senzatia de tristete maxima fara a exista o cauza la care sa pot sa ma gandesc

Mi-a ramas in minte parerea unui pacient lyme

"asa e boala asta, ai zile bune si zile mai putin bune, dar important este sa tii minte ca in mod sigur zilele bune vor veni si zilele rele vor disparea definitiv odata cu tratamentul""

Am uitat..vederea mi s-a inrautatit. Sper sa nu fie ca toamna trecuta cand nu vedeam la calculator, tv,telefon - trec toate.

No comments:

Post a Comment