Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Wednesday 15 June 2011

Discutii intre pacienti de borelioza

Unul din subiectele abordate a fost : De ce nu se stropeste contra capuselor cum se facea pe vremuri?

Eu intreb: De ce nu se stropeste in Germania sau in Austria unde este incidenta cea mai mare?

Ma gandesc ca daca se putea face ceva se facea in tari mai dezvoltate.

Aceasta intrebare mi se pare o pierdere de timp si de energie. E ceva de genul ”hai sa ne gandim la un tap ispasitor”. Oricum nu ne ajuta la nimic.

Nu am vazut insa la aceasta ”conferinta”, desi a durat de la 9 pana la 16, pacientii care sa bea apa sau care sa manance un fruct ceva macar.

Important e sa ne concentram ce putem sa facem noi si nu sa dam vina pe altcineva.

Eu cred ca inainte de 90 nu exista borelia pentru ca nu prea exista in cartile de medicina si se diagnostica drept alta boala.

Este boala curabila.

Eu ma ”bucur” intr-un fel ca am aceasta boala deoarece mi-am schimbat toate obiceiurile daunatoare sanatatii. O sa scap de ea si o sa castig un stil de viata sanatos.

No comments:

Post a Comment