Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Sunday 26 June 2011

Bunatate

Mai nou, mi se pare ca imi ghideaza intreaga viata.

Cand am uitat sa fim buni?

In sensul de bunatate lipsita de orice interes.Care a fost ultima fapta buna gratuita?

Ex:cand ii dai unui cersetor 5 lei, avand in buzunar 100 si sperand la un ROI(return on investment) nu se califica drept o fapta buna

ex: desi, nu eu sunt importanta, dar ma gandesc ca exemple de fapte pozitive nu ar strica-

-am donat masina pe care acum 2 ani mi-o doream foarte mult celor care mi-au donat-o, parintilor mei, deoarece nu mi s-a parut normal cand un om care muncea mi-a zis  ca este foarte frumoasa, in sensul ca si-ar fi dorit-o foarte mult. Eu nu am muncit pana in momentul de fata si nu mi se pare normal ca cineva care munceste  de la o varsta frageda(persoana respectiva) sa isi doreasca lucrurile materiale posedate de mine-datorita hazardului)-nu doar asta a fost motivul dar este prin motivele determinante

-ma intreb adeseori ce fapta buna am facut azi (ajuti un om care nu este la fel de norocos ca tine-oamenii strazilor, ajuti un om in orice fel(chiar tinandu-i usa), reciclezi...)

-most important - sa nu te astepti la nimic in schimb

Cred ca are legatura cu boala deoarece si inaite de mai 2010 imi spuneau oameni care munceau(in general la benzinarii) ca este foarte frumoasa si nu imi veneau asemenea idei.

ROI-desi nu am urmarit, ROI-ul a fost ca ma simt mult mai bine facand miscare.

No comments:

Post a Comment