Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Monday 27 June 2011

Stare

Azi ma simt extraordinar!

In afara de o durere in partea stanga(zona rinichiului sau a splinei, sau chiar bila din dreapta) care ma tortureaza de ieri si durerile specifice de oase, greutatea de orientare in spatiu si probleme usoare cu vederea, nu am nimic :)

Astazi chiar a trebuit sa ma duc in oras si totul a mers ca pe roate.

Ce am mancat ieri

dim: mamaliga cu branza  lapte batut de capra

pranz: o salata din rosii, castraveti,ceapa rosie, ulei de masline si branza

seara:o salata ca cea de mai sus cu branza aferenta si 2 ficatei de pui

pe parcursul intregii zile am mancat: corcoduse, visine, cirese, caise, pepene rosu, morcovi

si sa nu uitam de apa cu lamaie si putina miere

Am noroc ca eu si cei care imi sunt apropiati avem bunici la tara. Se pare ca suntem multi care ne tragem din tarani si eu zic ca este un lucru cu care sa ne mandrim.

Mereu ma minunez de discutiile purtate cu bunica mea de 80 de ani.(care se descurca singura la tara de 20 de ani!-asta realizare)

Norocul e ca toata lumea imi aduce cate ceva de la tara si vreau sa le multumesc pe calea aceasta.
-visine, cirese, oua, marar, miere, morcovi, rosii, castraveti, caise, corcoduse

Cand eram mica stateam vacantele, si nu numai, la tara si nu pot sa ma despart de gustul legumelor si al fructelor proaspat culese.

No comments:

Post a Comment