Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Wednesday 29 June 2011

Parere

Ma uitam pe blog si mi-am adus aminte ce am citit in foaia de rezultat a dr Bozsik

”combinatia antibioticul x cu antibioticul y(doua din 3 antibotice pe care le iau in prezent) mareste cu pana la 500 ori eficienta impotriva virusului lyme”

Ma gandesc ca nu pot avea loc reactii fizice atat de puternice fara sa afecteze si psihicul.

Cum se spune in multe locuri psihicul este strans legat de fizic.

Aceasta este justificarea mea pentru comportamentul in cauza.

No comments:

Post a Comment