Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Sunday 26 June 2011

Insomnia

In cazul in care suferiti de asa ceva, eu zic ca cea mai buna solutie este sa lucram cu ea. Insomnia inseamna mai mult timp.

De exemplu dorm de la 7am la 10am

Antibioticele trebuie luate in timpul meselor, de 3 ori pe zi asa ca am ales sa mananc la 11 am, 7 pm, 3am

Ziua ma orientez mai mult spre miscare fizica si noaptea spre citit

Cine stie poate in viitor oamenii vor dormi mai putin

No comments:

Post a Comment