Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Tuesday 28 June 2011

Biserica

Prin biserica ma refer la orice institutie care il slujeste pe Dumnezeu.

Ca orice adolescent mi se pare biseria o instituite pentru mosi.

Trebuie sa ne adaptam noi viziunea asupra ei (sa nu uitam de fizica cuantica, lucrurile arata intr-un fel cand te uiti la ele).

Biserica trebuie sa fie un loc unde cautam ajutor dupa ce am incercat tot si nu am reusit sa facem ceva.

In biserica trebuie sa ne uitam in dreapta si sa intrebam omul de langa noi ce problema are si sa vedem daca il putem ajuta.

Biserica trebuie sa fie un loc in care se intalnesc oamenii.

No comments:

Post a Comment