Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Monday 13 June 2011

Link util

Orice boala se trateaza prin alimentatie, naturiste(recomandate de un doctor sau dupa ce s-a studiat acest domeniu) si medicamente.

In ordinea de mai sus.

Asa ca un link util http://nutritiondata.self.com/

Eu i-am gasit 2 intrebuintari:

-sunt atenta la ce aliment imi place foarte mult(in afara de zahar-care ne pacaleste creierul cu usurinta cu care poate fi procesat de acesta) si ma uit pe acest site sa vad ce contine pentru a face analiza de sange si a vedea o posibila legatura

-prin intermediul Nutrient search tool caut alimente bogate in ce lipsuri am.

ex

Alimente bogate in cupru -carne de vaca(eu nu pot sa mananc din cauza bilei) ciuperci, seminte de susan, cirese, visine, alune, nuci - imi plac atat de mult incat de ex: de cand au aparut ciresele mananc 1 kg de cirese pe zi si cand nu se facusera mancam un borcan de compot de visine pe zi, la fel si cu ciupercile, de nuci nu mai zic:)

No comments:

Post a Comment