Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Monday 27 June 2011

Istoric II

Am citit nu-mai-stiu-unde ca nu trebuie sa ne fie rusine de greutati pentru ca ele sunt semne ale tariei noastre.

Unde am citit era spus mult mai frumos..

Sunt cazuri in care oamenii bolnavi ascund acest lucru. Eu zic ca mai bine ne acceptam pierderile si mergem mai departe.

Jurnalul tinut in timpul perioadei din istoric are ca laitmotiv faptul ca viata e frumoasa.

No comments:

Post a Comment