Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Thursday 30 June 2011

Reactia mea

Cred ca reactia mea la tratament este atat de buna deoarece am incercat continuu sa aflu cate ceva despre lumea care ne inconjoara.

Acest lucru mi-a permis sa ajung la concluziile corecte (bunatate)

...spun ca sunt reactii bune deoarece am citit azi pe net despre reactiile psihice ale acestei boli printre care se enumera paranoi, depresii,....

Important este ca, indiferent ce fel de reactie este, se va trata.

Carti, filme, muzica, experiente viata

No comments:

Post a Comment