Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Wednesday 29 June 2011

Educated Guess II

Primul a fost gresit, din moment ce am scapat de insomnie si tot iau antibioticul.

Citeam intr-o carte, Solomon Marcus Inventie si descoperire, ca emisfera dreapta a creierului se ocupa de intuitie, afectivitate si emotii.

Eu am mai multe demilienizari pe partea stanga(limbajul si logica). Asa s-ar explica, macar putin, schimbarea in comportament.

No comments:

Post a Comment