Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Tuesday 28 June 2011

Fratia bunatatii

Mi se pare ca oamenii buni sunt inscrisi intr-o fratie in care nu trebuie sa se inregistreze.

Oamenii buni mereu se vor ajuta intre ei (aproape instinctual)

ex astazi am vazut pe drum un om care vindea niste legaturi de morcovi. Am cerut o legatura si a cautat prin plasa si mi-a dat legatura cu cei mai multi morcovi, un pastarnac mic si 3 firisoare de patrunjel:) parea un om bun.

ÎNREGISTRÁ, înregistrez, vb. I. Tranz. 1. A înscrie într-un registru. 2. A reține prin scris un fapt, un eveniment; a imprima (cu mijloace tehnice) sunetele, fenomenele luminoase etc. ♦ Fig. A întipări în minte, a memora. 3. A înscrie în activul său ca rezultat, ca realizare etc.; a obține. A înregistra un succes important. Din fr. enregistrer.


Desi ce am zis mai sus ar insemna ca ma consider un om bun, nu sunt sigura de acest lucru

No comments:

Post a Comment