Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Monday 27 June 2011

Profil psihologic

Am avut norocul sa mi se faca profilul psihologic la modul profesional in 2009 si am trecut testul(a fost un examen)

Vreau ca dupa ce ma tratez de aceasta boala sa imi repet acelasi gen de testare pentru a vedea daca si in ce fel psihicul imi este afectat

Boala asta poate sa va fure fara sa va dati seama. Am citit de cazuri grave : paranoi, comportament obsesiv, depresii....

Desi nu resimt niciuna din cele enumerate mai sus, ba dimpotriva, dar vreau sa ma asigur ca nu am deraiat.


Nu stiu de ce dar uneori ma simt ca Defendor din filmul Defendor 2009, doar ca am alt scop-BUNATATEA

No comments:

Post a Comment