Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Thursday 12 May 2011

Continuarea tratamentului dupa teasel root tincture

Au venit rezulatele analizelor din Ungaria, analize facute la Dr Bozsik.

Rezultatul: pozitiv borelioza si bartonela.

Bartonela este o coinfectie a boreliozei care ataca sistemul nervos central.

Am terminat "teasel root tincture" si in 2 saptamani o sa imi mai fac un test de borelioza.

Atentie!

Verificati-va nivelul cuprului din sange. Eu il am foarte mic (rezultat 30, limita inferioara 80)

Cupru mic inseamna colesterol mare, calciu mic, anemie (hemoglobina mica), reumatism, artrita.

Din cate am citit cuprul intervine direct in lupta impotriva infectiilor.

In momentul de fata ca medicamente iau:

lecitina- ajuta la milienizare

propolis cu miere - ajuta la milienizare

Full spectrum - vitamine + minerale

Cal-c-vita : pentru problemele de calciu. Am calciu la limita, in mod special cel ionic.

Beau 2l de apa pe zi, nu mananc carne in afara de cea de peste, incerc sa mananc foarte multe legume.

Mancati fructe bogate in vitamina C daca va iese cuprul in limitele normale. Daca e prea mic incercati sa reduceti consumul de vitamina C pentru ca "omoara" cuprul.

cuprul- ataca virusul

vitamina c- inlatura spirocetele moarte care produc la fel de multe probleme ca si boala in sine

Incercati sa gasiti un echilibru

In prezent ma simt  bine. Simptome prezente: nistagmus, spasme musculare
Am foarte multa energie.

No comments:

Post a Comment