Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Thursday 26 May 2011

Despre Borelioza/Lyme/Borelia

Intai vreau sa incep prin a descrie putin aceasta boala.

Elementul declansator: muscatura de capusa

Locul: Romania, se pare ca sunt din ce in ce mai multe cazuri si pe la noi, nu doar in Germania, Danemarca si Statele Unite, unde e cel mai grav.

Simptome: nu degeaba se numeste boala cu 1000 de fete.

Poate avea orice simptom.

In cazul meu: Demielinizari ale creierului si ale coloanei, paralizii ale mainilor, picioarelor, fetei, tremor al mainilor, dureri de oase, probleme cu vederea(vedere incetosata si dubla), probleme cu auzul, probleme cu articulatul cuvintelor, spasme musculare, insomnii, probleme cu auzul, dureri de ureche, bronsita cronica, hipertiroidism.

Momentul declansarii: se pare ca am fost norocoasa: am fost muscata de 2 ori.

O data cand eram mica deoarece simptomele descrise sunt on and off de vreo 10 ani

O data in mai 2010 - atunci mi-a aparut o pata rosie cu diametrul de 10 cm care a disparut dupa o luna

Spun ca am fost norocoasa pt ca am citit ca numai dupa o muscatura recenta (cateva luni maxim 2 ani iti ies analizele de sange, disponibile in Romania), iar rezultatele pozitive ale analizelor m-au scapat de un posibil diagnostic de scleroza multipla :) Va imaginati fericirea avuta cand mi-au venit rezultatele "intens pozitiv".

Pentru cei care nu stiu nimic de aceste boli:

scleroza multipla: boala incurabila degenerativa
Borelioza: boala CURABILA

No comments:

Post a Comment