Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Sunday 29 May 2011

Cum am tratat diferite afectiuni ale lyme-ului

Litiaza biliara 

Simptome: ameteli, stari de voma (de obicei dupa ce mancam orice tin de carne vomitam), oboseala cronica

! Bila este cel mai activa seara  dupa ora noua drept urmare am evitat sa mananc dupa 7 seara, daca imi era foame mancam legume (in afara castravetilor)
                     - bai cu sare amara
                       - am renuntat complet la carne si lapte de vaca (cel de capra e mult mai bun)
                        - 2 l de apa pura (nu ceai)
                        - ceai de menta
                       -miscare

Circulatie proasta

Simptome : ameteli, maini si picioare reci

Ce am luat - betaserc (e un medicament intrebati medicul)
                  - sauna uscata (umiditatea imi facea rau)
                  - miscare cardio
                  - am incercat sa-mi creez un mediu cu foarte multa caldura (se intampla iarna)
                  - ginko biloba
                  - verificati cuprul si vitamina C - au un rol important in circulatie
                  - ceaiul de paducel (un remediu foarte bun)

No comments:

Post a Comment