Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Monday 30 May 2011

Atentie argeseni

Am inteles ca a aparut pe tvr2 un reportaj despre borelia in Pitesti.

-30 de cazuri noi de borelia
- se asteapta ca in fiecare luna sa fie 50 de cazuri noi

Cei din aceasta zona trebuie sa fie foarte precauti.

Aveti grija cand va duceti in paduri sau spatii verzi.
Sa verificati seara dupa ce ati fost in astfel de locuri daca aveti vreo capusa atasata de corp.

Daca va duceti la un doctor in 15 zile de la muscatura - toata problema se va rezolva cu o cura scurta de antibiotice la recomandarea medicului.

Muscatura se caracterizeaza printr-o pata rosie de diametrul a 10-15 cm asociata cu o scurta raceala (3-4 zile).

Pentru ceilalti : nu uitati, poarta numele de boala cu 1000 de fete, nu cred ca are rost sa vi le enumar.

De la probleme psihice la infarct sau la afectiunii ale pielii.

Eu am facut testul  la Synevo. Avantajul e ca au centre raspandite in toata tara.

Mai bine platiti 60 de ron inainte de a va imbarca in tratamentul vreunei boli (de obicei costisitor)

No comments:

Post a Comment