Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Friday 25 November 2011

Declansarea amortelilor

Ma gandeam la filmul ultimul simptom.

30 de zile am avut amorteli de la brau in jos.

Au inceput intr-o marti dimineata, dupa ce luni, o zi foarte friguroasa, intr-o vestimentatie relativ subtire, am stat cu spatele la un geam pe un scaun timp de 8 ore.

Iar marti imi era extrem de frig. Stateam in casa la o temperatura de 27, cu 3 haine pe mine, sub plapuma si tot imi era frig.

Probabil un om normal nu ar fi avut probleme

Dar noi, cel putin o perioada (5 ani) trebuie sa avem foarte mare grija de noi(inclusiv tratament)

Frigul este inamicul nr. 1 . Am inteles ca borelia se simte cel mai bine intr-un mediu racoros

No comments:

Post a Comment