Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Thursday 24 November 2011

Carenta de cupru ep n

Mi-au venit rezultatele analizelor de Cu și celuroplasmina facute sambata.

Cu 18 lim(80-155)
Celuroplasmina 21 lim(70-120)


Din ce am gasit pe net (un studiu asupra unei paciente care avea Cu 30 si Celuroplasmina 24) la aceste limite sa face tratament cu Cu injectabil. Pacat ca in Romania nu este considerat boala.

Nu pot sa ma desprin de ideea ca manifestarile mele sunt date de boala datorita carentei de Cu.

Am citit pe net si despre carenta de cupru asociata cu infectii.

Boala aceasta mi se pare ca nu este inteleasa pe deplin.

2 comments:

  1. atat borrelia cat si coinfectiile ca babesia si bartonella consuma (printre altele) in procesul de multiplicare Cu, Mg, Mn, Fe si Zn. e normal ca valorile sa fie mici (or altfel cupru cel putin in bucuresti avem si de la gazele de esapament in noi).
    de altfel, intregul rationament al bolii se bazeaza pe o batalie pe "resurse" (minerale, vitamine, etc) intre organismul nostru si bacterii. Reechilibrarea acelor minerale e posibila doar pe moment, poate atenua simptomatica dar nu inseamna ca trateaza direct cauza (the bloody f***ers!)

    ReplyDelete
  2. Ok dar ce ma pune pe mine pe ganduri e ca am Zn egal cu limita superioara, la fel si Mg doar Cu e mult sub limita

    ReplyDelete