Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Saturday 12 November 2011

Carenta de Cupru

Cum am mentionat in ultimul post, am senzatia de furnicaturi la picioare.

Am repetat analiza de Cupru seric si rezultatul a fost de 30 (la o limita inferioara de 70)
Am facut si analiza de Ceruloplasmina (enzima care transporta Cu in organism) si rezultatul a fost 29 (la o limita inferioara de 70).
- citisem ca furnicaturile pot fi date de carenta de Cupru

Am luat Cu coloidal ( http://www.magazin-naturist.ro/nou-aquanano-coloidale/aquanano-bios-cupru-coloidal-10ppm-500ml--9096 ) iar amortelile s-au redus considerabil.

Sunt in continuarea tratamentului cu antibiotice dar vreau sa rezolv carenta de Cu sa vad ce simptome mai raman de la Lyme (in cazul in care mai exista- sunt foarte increzatoare ca NU)


Sau daca Lyme e cauza carentei de Cu ma gandesc ca ameliorarea carentei ajuta.






6 comments:

  1. sau poate ca aceste carente specifice bolnavilor Lyme (Mg, Cu...) sunt tocmai rezultatul faptului ca borrelia se hraneste efectiv cu Mg si Cu + alte minerale, proteine, metale, vitamine. suplimentand aportul de mg sau cu nu facem decat sa o hranim ma gandesc....
    mai multa cercetare in domeniul asta nu strica...

    ReplyDelete
  2. Stiu ca dr Rosca si dr Bozsik recomanda suplimentele alimentare cu vitamine si minerale.

    Si din cate am citit Cu ajuta la lupta impotriva infectiilor,

    De ex Mg eu il am aproape de limita superioara.

    Doar cu Ca si Cu am probleme

    ReplyDelete
  3. Abia astept sa termini si runda asta de tratament si sa scrii cum iti este si cum au iesit analizele.

    ReplyDelete
  4. Am terminat runda acum 2 zile,

    Ma simt bine (putin obosita dupa atat tratament)...de data asta mi-am luat doar o sapt concediu medical.

    Pe 30 vreau sa ma duc la dr rosca să vedem cand fac analizele in camp intunecat.

    Va tin la curent

    ReplyDelete
  5. ce promta esti, ma gandeam de cateva zile la tine, vroiam sa te sun. am vorbit la telefon acum mai bine de o luna, eu tocmai incepeam cu Cefortul si acum am terminat. pe 29 merg si eu la dr. Rosca.

    ReplyDelete
  6. Si cum te-ai simtit cu cefort-ul?

    Pe mine m-a rupt.Am avut si o litiaza biliara la acea vreme.

    ReplyDelete