Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Sunday 5 August 2012

Rezumat Augsburg

Ma simt ca noua :) Am vazut astazi cand am condus pe autostrada.....mergeam cu 140 km la ora si depaseam tot ce imi iesea in cale....inainte nu mergeam cu mai mult de 100 km la ora si imi era foarte greu sa depasesc..nu eram sigura ca pot tine masina in linie dreapta cand depasesc un camion de exemplu.....

Acest rezultat puteti sa il obtineti oriunde....

timp de 2 saptamani programul meu a fost urmatorul :

- trezit la 7
- mic-dejun sanatos
-8-10 perfuzie cu azitromicina
-photon terapie.... mie mi s-a parut ca aceasta procedura a dat cele mai multe rezultate....simteam ca imi scoate ceata din cap (nu toata lumea se simtea la fel de bine ca mine...asa ca depinde). Ma gandesc sa imi cumpar...poate sa imi dea cineva feedback pentru utilizare pe termen lung?
- oxigeno trapie : masca cu oxigen pe fata si pedalat 20 min
-exercitii fizice - o jumatate de ora
-sauna-20 de min
- hightone terapy o ora : am renbuntat la el dupa primele 2 zile pentru ca nu ma simteam bine (altii se simteau cel mai bine cu aceasta procedura)
-mancat sanatos : am renuntat la produse ce contin gluten ( depinde de la om la om...eu cred ca am o sensibilitate la gluten pentru ca mereu cand mananc mi se umfla burta)
- apa 3 l pe zi

Tratamentul il iau in forma de pastile inca 10 saptamani si apoi trimit sange pentru a vedea ce s-a schimbat.. :)

Pentru analize nu e nevoie de programare, ar fi bine sa anuntati cand va duceti acolo. Pentru consultatii cheia e sa insistati s mult! Sunt asaltati cu cereri.

9 comments:

  1. Sa dea Dumnezeu sa va fie din ce in ce mai bine !
    Multa sanatate !

    ReplyDelete
  2. Bine ai revenit! Iti doresc (si le doresc, totodata, tuturor "fratilor" nostri de suferinta) sa iti/le mearga din ce in ce mai bine!
    Poti, te rog, sa ne spui care au fost costurile totale pentru cele 2 saptamani?
    Sanatate maxima!

    ReplyDelete
  3. Sa dea Domnul sa aiba efect tratamentul!
    Sunt curioasa si eu in ce consta terapia hightone si foton terapia.
    Are vreo corespondenta cu ceea ce se face pe la noi la fiziorapia obisnuita? Un fel de dialpuls, nemectron, bioptron?
    Multa sanatate!
    Iolanda

    ReplyDelete
  4. Intrase la spam mesajul...Azi l-am vazut si eu.
    Ma bucur ca te simti atat de bine.
    Ce spui tu mie-mi confirma inca odata ce credeam: programul lor de terapie adjuvant face mai mult decat doar atibioticele.
    Daca am respecta totul asa "nemteste" cu ore si precizie probabil ca ar functiona si terapiile din tara.
    Ma bucura vestea ca putem merge la analize. In toamna ma duc si eu garantat.
    Chiar mi-e dor de padurile din Bavaria si stiu ca trec iar pe acolo. Data trecuta am omis un muzeu, m-am ratacit dar am avut o experienta superba cunoscand un cercetator antropolog si arheolog...local care ne-a invitat la el acasa si ne-a invatat sa ne confectionam arcuri si sageti si sa vanam ca in vremea matriarhatului.
    Si starea buna de spirit face bine la vindecare, nu?
    Sa dea Domnul sa functioneaze si sa ne spui peste un timp ca ai uitat de boala!!!!
    Eu ma gandeam ca decat sa dam bani la altii pe oxigen-terapie si sauna.... le putem face acasa. Despre astea tot citesc de cateva zile. Acum 4 ani scria foarte clar in scrisoarea medicala a dr Boszik ca sunt foarte importante dar sincer m-am axat pe antibiotic si restul am neglijat total. De asta eram varza dupa tratament, obosita si intoxicata. Nemtii astia, stiu ei ceva....
    Sanatate!!!!
    Tatiana

    ReplyDelete
  5. http://www.cudetoate.ro/produse/sanatate-si-frumusete/ingrijire-personala/beauty-spa-sauna-portabila
    De aici putem lua o sauna .... a gasit-o sotul meu azi pe net.
    Tatiana

    ReplyDelete
  6. Ce cantitate de azithromicina intravenos ati luat pe zi?Si pe ce durata?Ati putea sa imi decrieti tratamentul cu antibiotice (si cantitati)recomandat de cei de la Ausburg?Azithromicina ati luat-o combinata cu vreun alt antibiotic?

    ReplyDelete
  7. Nu stiu ce cantitate am luat atunci...nu am intrebat
    Acum iau 600 mg azitromicina lunea miercurea si vinerea
    minociclina 100 mg dim si 100 seara
    rifampicina 300 mg dimineata

    ReplyDelete
  8. Buna, ma bucur ca te simti mai bine. In ianuarie probabil ca voi incepe si eu un tratament la Augsburg si vroiam sa te intreb daca in alea 2 saptamani ai stat practic internata in clinica sau te duceai faceai terapia si dupa te intorceai la hotel?

    ReplyDelete
  9. Buna

    Stateam la clinica de la 8 dim pana la 15, iar apoi mai intorceam la hotel.

    ReplyDelete