Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Thursday 9 August 2012

Atentie la sensibilitatile la alimente

De o saptamana mi-a disparut senzatia de corset din jurul braului (saptamana in care nu am mancat alimente ce contin gluten si lactoza)

Azi m-am gandit ca senzatia de brau a disparut de la antibiotice asa ca am mancat 3-4 felii de paine....si senzatia de brau mi-a aparut instant. Probabil am o sensibilitate (fara a ajunge la nivelul de alergie) la aceste produse, asa ca o sa le scot definitiv din alimentatia mea.

E ciudat pentru ca asta imi placea sa mananc cel mai mult...am citit pe undeva ca alimentele la care esti semi-alergic le mananci obsesiv. Eu cam asa mancam o paine mare la doua zile si 2 cutii de lapte batut pe zi, 1 kg de branza la 5 zile.....


Imi aduc aminte ca inainte cu 2 saptamani sa imi apara puseul din primavara mancam 1 kg de branza pe zi.....asa ca organismul a fost slabit......and the rest is history...

Mi se intareste convingerea ca fara un stil de viata adecvat, nu poti sa te vindeci de aceasta boala, indiferent cate tratamente ai face.

In primul rand trebuie eliminat zaharul (complet). Trebuie sa ne consideram diabetici si sa ne purtam ca atare:)

Si mai ales la aceasta boala ( dar probabil la toate la un anumit nivel) noi trebuie sa fim doctorul de permanenta la vindecare...noi simtim cel mai bine ce ne prieste si ce nu......(nu uitati de herxheimer..daca va simiti rau de la antibiotice inseamna ca functioneaza, nu ca va fac rau)

8 comments:

  1. Iti tin pumnii sa-ti mearga bine mai departe!

    ReplyDelete
  2. Ar trebui mai degrabă să te gândeşti la disbioză intestinală, decât că ai avea o intoleranţă la gluten. Candida (en. = yeast), de pildă, are 3 forme stadiale sub care se dezvoltă în organism. Când ajunge la faza de "muguri" intestinali, care se rup, lăsând mucoasa perforată, se absorb direct în sânge substanţe cu moleculă mare (proteice) care produc tot felul de reacţii neplăcute şi alergii.
    (v. cartea lui Kevin Trudeau, o găseşti pe scribd.com şi mai ales ghidul de la Inno-Vite)
    Lucrează, deci, la refacerea şi întărirea florei intestinale.

    ReplyDelete
  3. poate nu ai dezvoltat inca celiachie, dar alergiile le ai sigur . Trebuie sa eviti alimentele respective cel putin 6 luni dupa care poti sa le reintroduci treptat desi nu vad de ce ai face-o . O sa-ti fie atat de bine fara ele.

    ReplyDelete
  4. Eu consider ca o data cu vindecarea totala, dispar si alergiile deoarece flora intestinala se reface, asadar nu e necesar de eliminat unele alimente la care ne credem "alergici". Simptomele vor disparea cand bacteriile vor disparea , iar flora se va reface

    ReplyDelete
  5. Ai dreptate, dar pana la vindecare cred ca e bine sa sustinem organismul pe toate caile. inclusiv sa mancam ce-i prieste si sa evitam ce nu

    ReplyDelete
  6. Acum poti te rog frumos sa faci si restul de calcule??? Pentru toti cei interesati (inclusiv eu) este important sa stim la cat te duce o astfel de "excursie" !
    PS: mai ai zone demielanizante?

    ReplyDelete
  7. Am actualizat postul
    Inca nu mi-am facut rmn......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azi am trimis si eu analizele la Augsburg!
      Multumesc pentru informatiile pe care mi le-ati dat si care mi-au fost de mare ajutor!
      Tineti-mi pumnii!
      Iolanda

      Delete