Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Wednesday 30 May 2012

Boreliotic - o caracterizare succinta

-crede in Dumnezeu, indiferent daca intr-o religie
- om bun (da dovada de multa compasiune)
-muncitor
-inteligent
-cu simtul umorului
-se enerveaza usor, dar la fel de usor se linisteste

Trasaturile acestea le-am observat la borelioticii cu care m-am intalnit (peste 40).

2 comments:

  1. astea sunt simptomele de care nu vor scapa niciodata :)

    ReplyDelete
  2. Daca toti romanii ar fi boreliotici cred ca ne-ar merge mai bine. Trebuie ca sunt bucuros in lyme-ul meu!

    ReplyDelete