Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Wednesday 1 February 2012

REZULTAT Camp intunecat

Am primit rezultatul de la dr Moscu: POZITIV Borelia si Bartonella

De la incidentul din toamna asta (cand am avut o pareza a jumatatii inferioare a corpului), nu prea ma asteptam la alt rezultat.

Oricum tot raul spre bine. Mi se pare ca am invatat mult de la boala asta, si inca mai am de invatat.

Ce am invatat : ce e cu adevarat important in viata.

Cand vad acum oamenii in general cat sunt de stresati din lucruri minore.....

Lucuri care desi, mi se intampla si mie, nu pot decat sa ma faca sa rad:)

Astept si rezultatul de la dr. Gogoase si ma duc la dr. Rosca sa vedem ce facem in continuare.


” Fericit nu poti fi decat atata timp cat inca mai speri intr-un ideal, dar devii neaparat nenorocit daca astepti ca el sa se realizeze, atunci cand posibilitatea unei realizari este inca indepartata” Titu Maiorescu

7 comments:

  1. stai bine, unii n-au scapat nici de mycoplasma sau babesia dupa 7 ture de antibiotic.
    mi-as fi dorit sa fiu si eu stresat de lucrurile alea minore si sa nu vad ce e important in viata dar sa n-am lyme.
    succes!

    ReplyDelete
  2. In filmultetul de la dr Moscu am numarat 4 sirochete din care 1 era atacata si distrusă:)

    Bartonella era raspandita (zeci)

    ReplyDelete
  3. Daca erau zeci nu erau bartonella, ci hemobartonela, care este o specie de micoplasma!

    ReplyDelete
  4. Din ce am citit pana acum vad ca hemobartonela e sensibila la caldura si aer uscat.

    Este mediul in care ma simt eu cel mai bine....si am facut greseala sa recomand asta tutror pacientilor bolnavi de borelia (desi am citit in healing lyme ca temperaturile ridicate si uscate ajuta la lupta impotriva lyme-ului)

    Ce concluzie am tras de aici :fiecare pacient ar trebui sa in primul rand sa verifice ce il face sa se simta bine si apoi sa urmeze sfaturile altora. In afara de cele ale doctorului care, daca e un doctor bun, stie mai bine chiar daca te simti mai rau (vezi herx)

    ReplyDelete
  5. Sunt in a a doua saptamana de cefort si tinidazol,de la prima zi am avut probleme digestive.Am luat doua tipuri de de probiotice ,enterol,carbune medicinal,si vad ca acum este mai bine.Acum simt ca ceva nu este in regula,cred ca am facut o candidoza inclusiv bucala.Nu stiu daca pot lua ceva pt.acest lucru impreuna cu tratamentul pe care il urmez acum.Local am sa cumpar ovule ,dar nu stiu daca pot lua fluconazol oral ?
    A mai fost cineva in aceasta situatie? nu a-ti facut candidoza de la atia antibiotic?

    ReplyDelete
  6. Eu am luat nizoral (parca) dar dupa o saptamana nu am mai avut probleme cu candida

    Probiotice luam zirfos (am inteles ca praful e cal mai usor asimilat de organism si am citit pe undeva ca e bina sa luam doar o tulpina de probiotice)

    ReplyDelete