Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Tuesday 7 February 2012

Rezultat - feedback

Rezultatul analizelor nu poate sa ma prost-dispună întrucât vad cum ma simt.


Nu m-am simtit atat de sanatoasa toata viata mea!


Asta nu inseamna ca o sa incetez tratamentul dar nu pot sa nu observ rezultatele resimtite.


E atat de plăcut sa urmezi un tratament ale carui efecte se resimt.


Chiar mi-a zis cineva care nu stia de ce sufar :” Se vede ca sunteti sanatoasa!” :)


E atat de bine sa te simti sanatos chiar daca rezultatele iti spun ca inca nu esti, fata de restul vietii cand simteam ca am ceva (simptome variate) si doctorii imi spuneau ca nu am nimic,



No comments:

Post a Comment