Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Tuesday 13 September 2011

Runda III de antibiotice

S-a terminat si runda a doua de antibiotice...fara probleme majore (se pare ca simptomele sunt din ce in ce mai suportabile)

Am fost la dr Rosca si ma pregatesc pentru runda III(ultima)

Nu-mi vine sa cred ca sfarsitul e atat de aproape :)

Ma simt excelent!

Ma gandeam acum......simptomele grave au inceput acum an, an in care m-am tratat continuu: cu antibiotice, cu naturiste, cu stil de viata si acum simt ca sunt la final.

Va tin la curent daca in timpul acestei runde(care este la fel ca prima- 3 antibiotice in paralel) se mai intampla ceva.

PS: nervii ochiului (care erau avariati prin februarie) si-au revenit complet.


Inarmati-va cu multa rabdare si o sa vedeti rezultatele! E boala curabila!( am avut-o de peste 10 ani si simt ca am scapat de ea- o sa vad ce zic si analizele: rmn si camp intunecat, dar asta dupa 3 luni de la terminarea tratamentului)

Multa sanatate!

2 comments:

  1. buna
    ceva vesti noi despre cum e/a fost in runda III ?
    o prelungesti pana la disparitia tuturor simptomelor sau nu mai e nevoie?

    Costin

    ReplyDelete
  2. Incă nu am inceput-o pentru că nu am antibioticele.

    Unul din cele trei trebuie sa vina din germania asa ca astept.

    Ca noutati.....am mai facut potențiale evocate si resultatul a fost ca vederea si-a revenit in intregime (PEV sunt normale)

    Tot cu aceasta ocazie am facut si un mapping la ochi si mi-a iesit ca mai am creierul putin inflamat asa ca trebuie sa mai iau antibiotice.

    Ca simptome resimtite, pot sa spun ca nu mai am nimic, dar vreau sa fac tot tratamentul cum mi s-a recomandat

    ReplyDelete