Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Monday 22 August 2011

Runda II - a tratamentului cu antibiotice

Am inceput de 3 zile runda doi de antibiotice. De data aceasta, sunt doar doua care se iau în momente diferite ale zilei.

Am inteles ca o sa mai am o runda 3 de antibiotice (aceleasi ca la runda 1)- 28 de zile

Si ma duc la analize!

Abia astept

2 comments:

  1. se pare ca runda a 3-a nu e valabila in toate cazurile. mai nou am inteles ca daca nu mai ai simptome si te simti excelent, trebuie sa te duci sa-ti faci DFM inaintea unei posibile runde 3. expect the unexpectable :)

    ReplyDelete
  2. Ar fi minunat...dar ma intereseaza rmn-ul (chiar daca nu mai am simptome vizibile)

    ReplyDelete