Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Thursday 6 March 2014

Rezultat cd57

Dupa cum ziceam acum ceva vreme am repetat testul de la clinica BCA si rezultatele sunt imbucuratoare. cd57 a crescut la 80 (trebuie sa fie minim 100) dar ma simt foarte bine.

Mi-au recomandat doua medicamente pentru lipsa puterii de concentrare si ne auzim peste 6 luni pentru a repeta testul.


7 comments:

  1. felicitari!
    cu tiroida cum mai stai? ti-ai testat vreodata nivelul de vit.d- 25oh(d3)?
    exista studii care arata ca noi cei cu boli autoimune am avea nivel scazut de d3 si ca trebuie suplimentat.
    urmaresc blogul tau cu interes.
    Doamne ajuta sa ne bucuram cu totii de sanatate!

    ReplyDelete
  2. buna,
    ai facut doar cd57? ltt cum a iesit? as vrea sa iau legatura cu tine, pt mai multe detalii, dar nu stiu cum .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu stiu cat am ltt-ul

      De cand ma tretez in Germania nu ma mai ocup de tratarea bolii, las treaba asta @murdara@ pe mana medicilor

      Delete
  3. Am verificat recent si starea tiroidei si totul e ok
    Am verificat si nivelul d3-ului si desi era in limitele normale tot am luat o perioada si suplimente de d3

    ReplyDelete
  4. Ce medicamente v-au recomandat pentru concentrare?Ele functioneaza?Cum va simtiti de la ele de cind le luati?

    ReplyDelete
  5. Ginko biloba. Da, functioneaza

    ReplyDelete
  6. Buna tuturor!
    Am fost depistat cu lyme anul trecut si in acest moment sunt la a 6-a cura de antibiotic, tratat de dr Rosca. Exista cineva care dupa un numar de cure de antibiotic s-a simtit mult mai bine? Pentru ca dupa tura de minociclina si cea pe care o urmez acum de clyndamicina ma simt si mai rau.
    Daca cineva vrea sa vorbim in privat pe mail lsosoi@yahoo.com sau pe blogul meu http://luciansosoi.blogspot.ro/

    Multumesc

    ReplyDelete