Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Thursday 9 May 2013

Tratament naturist urmat in prezent

Ca tratament naturist iau APP Plus, DTC Plus si TBB Plus de la http://pluspoints-health.com/

In plus pentru sustinere  iau

Phytoform anti aging; Phytoform rotwein; Q-form; Omegaform de la www.FormMed.de
si DA1 plus de la http://pluspoints-health.com/

Sunt scrise complet in germana si contin foarte ingrediente diferite care aparent functioneaza in stransa legatura printre care chorella, curcumin, cacao, masline...si altele pe care nu le stiu

Ma simt in continuare foarte bine, in conditiile in care am o carenta majora de calciu (calciu ionic 3,8 la o limita de 4,3 in conditiile in care in ultima luna am luat minim 1 gram de calciu pe zi) si acum 3 saptamani aveam hipotiroidism iar acum am hipertiroidism (iau hormoni de substitutie Euthyrox pentru ca in 2006 am facut o tiroidectomie subtotala ce-i drept dar totusi insuficienta)

37 comments:

  1. Cum va mai simtiti?
    Ceva schimbari?
    Multa sanatate!
    Iolanda

    ReplyDelete
  2. Ma simt extraordinar de bine...in prezent iau si calciu pentru ca aveam lipsa de la anti biotice si am grija cu bila (alimentatie ceaiuri)(simt ca e putin deranjata)

    Ma simt complet vindecata
    M-am ingrasat 5 Kg (4 numere la fusta...de la 36 la 40)
    Mananc cinci mese pe zi. Incerc sa mananc putina carne dar nu o exclud.
    Nu mananc produse care contin gluten sau lactoza

    Multa sanatate si nu va pierdeti speranta. Chiar se vindeca.....

    ReplyDelete
  3. Acum indicele masei corporale indica greutate normala

    Inainte eram subponderala

    Alimentatia cat mai variata sanatoasa si in cantitati destul de mari, mai ales daca se urmeaza tratament cu antibiotice, a fost decisiva in procesul de vindecare

    ReplyDelete
  4. Ce alimente,ce fel de alimentatie folosesti pentru problema cu fierea si ce fel de ceaiuri iti fac bine pentru problema asta?

    ReplyDelete
  5. Ma simt bine cand mananc orez, mamaliga, peste, carne mai mult fiarta, legume la aburi, cartofi fierti sau copti, fructe

    Iar ceaiuri : colesterol de la fares, papadie, sunatoare.....

    Dupa micul dejun (cea mai bogata masa) stau o jumatate de ora intinsa pe partea dreapta

    Am citit ca oricum cel mai bine e ca fiecare sa vad cu ce se simte bine si cu ce nu....si recomanda sa se manance cate un singur aliment la masa ca sa iti dai seama ce iti prieste si ce nu

    Beau multa apa.....

    ReplyDelete
  6. Buna !!1Felicitari si ma bucur ca va considerati vindecata si mai mult decit atit va simtiti bine.O intrebare v-as adresa cind aiti reusit sa va recapatati memoria si puterea de de concentrare?Ginditi clar?Ceata asta din creier,dezorganizarear au disparut?Lucrurile astea ma deranjeaza mai mult decit orice alta durere.

    ReplyDelete
  7. A disparut asa putin cate putin pe parcursul tratamentului cu antibiotice.....nu a existat un moment

    ReplyDelete
  8. Ma bucur ca esti bine ,si ai picat exact pe tratament.Ai luat cumva Samento sau stii cum se ia?

    ReplyDelete
  9. Nu am luat niciodata.....vad ca se obtine tot din cat's claw....

    Pentru lyme urmez doar tratamentul recomandat in Germania

    ReplyDelete
  10. Imi poti da te rog niste detalii despre deplasarea la clinica din Germania,detalii despre transport,cazare,consultatie,tratament?
    Cam la ce costuri s-au ridicat toate acestea pentru o deplasare de 2 zile si daca imi poti da detalii despre cum a decurs totul,ce sfaturi utile poti impartasi.

    ReplyDelete
  11. cam astea ar fi costurile

    pentru 2 zile http://boreliosis.blogspot.ro/2012/06/programare-09-iulie-augsburg.html

    si pentru 2 sapt http://boreliosis.blogspot.ro/2012/07/rogramare-23-iulie-augsburg-aflarea.html

    ReplyDelete
  12. Simptome ca arsuri la nivelul ochilor nu ati avut pe parcursul tratamentului?Daca da au trecut?Ce credeti ca le-a provocat?Va multumesc.

    ReplyDelete
  13. Fascuculatii musculare in gambe sau alte parti ale corpului ati avut?Au trecut?Ma inerveaza rau de tot.Va multumesc anticipat pentru raspuns.

    ReplyDelete
  14. Da am avut....apareau in special noaptea cand ma puneam in pat sa ma culc.

    Au trecut...dar nu stiu de la ce pt ca in germania cqand mi s-a recomandat cupru homeopat au zis ca in mod normal se recomanda pentru fasciculatii msculare

    ReplyDelete
  15. Credeti ca cuprul homeopat ajuta?

    ReplyDelete
  16. Nu stiu daca el e responsabil pentru fasciculatiile musculare, dar ma ajuta la pofta de mancare....

    ReplyDelete
  17. Buna, poti sa imi spui si mie te rog de cand ai inceput tratamentul in Germania si de cate ori te-au chemat. Ca pe mine deja ma enerveaza ca ma tot cheama sa stau jumatate de ora si nu e chiar ok sa bat atata drum pentru atat.
    Multumesc

    ReplyDelete
  18. Buna,

    Eu m-am dus o data sa fac analize si apoi o data 2 sapt pt a incepe tratamentul

    ReplyDelete
  19. Si de atunci nu ai mai fost? Adica ti-a schimbvat tratamentul si tot doar vorbind prin mail?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, prin intermediul convorbirilor telefonice.

      Delete
    2. Buna, am aceeasi problema, la fiecare 3 luni o consultatie in Germania. Chiar mi-au dat o hartie in care spun ca din cauza legislatiei, nu pot acorda consultatii pe mail sau telefonic. Daca se poate, te rog spune-mi cat de dese sunt aceste consultatii si care e procedura de plata. Multumesc.

      Delete
    3. buna
      ultima oara am vorbit in urma cu 3 luni dar era mai mult o discutie despre cum ma simt si la fiecare convorbire (2 parca) mereu am spus ca ma simt bine nefiind nevoie de o consultatie in sensul clasic

      Delete
  20. Buna , poti sa mi spui daca in timpul tratamentului ai mancat produse din alac (dinkel)? sau altceva cu care ai inlocuit painea?

    ReplyDelete
  21. Nu am mancat astfel de produse...in timpul tratamentului si in prezent cumpar un fel de orez expandat si quinoa sau...le pain des fleurs tartines craquantes (produse fara gluten).De asemenea imi prepar mamaliga si orez in sensul pilaf pe care le consum in loc de paine

    ReplyDelete
  22. Eu am mancat paine spelta. Mi-am gasit la carrefour si la magazinele bio faina spelta si imi faceam singura painea.
    Multumesc pentru raspunsuri. Ei ma chemasera iar in octombrie dar cred ca am sa le zic ca nu ma mai duc. sa vorbim la telefon sau mail.

    ReplyDelete
  23. Cum te simti in urma tratamentului de la Augsburg? Pana in Octombrie ce fel de tratament urmezi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma simt foarte bine, multumesc. Ca un om sanatos....
      Mai am cam 4 luni de tratamentul naturist indicat in acest post.

      Delete
  24. Buna , poti sa-mi spui de ai gasit (Granions de cuivre) , fiole de cupru? ca e posibil sa am si eu nevoie.Multumesc.

    ReplyDelete
  25. Buna, le-am gasit la farmaciile centrofarm dar nu au niciun efect.

    Pentru carenta de cupru iau Cuprum metallicum din Germania se observa rezultate si la pofta de mancare si la rezultatele analizelor

    ReplyDelete
  26. Ai luat cumva rodhiola rosea pentru suprarenale si pentru oboseala cronica cauzata de Lyme? A avut efect? Multumesc.

    ReplyDelete
  27. Am o rugaminte la tine,daca poti pune intr-un post separat istoricul tau ca durata de luni de tratament cu abx si alte tratamente ce ai facut in tara, si apoi cate luni de abx/naturist de la BCA.Un mic rezumat si cam ce imbunatatiri ai simtit pe parcursul tratamentului din tara si a celui din Germania.
    Si cat a contat pentru tine regimul alimentar,la ce produse ai renuntat(si ce imbunatatiri ai simtit in urma renuntarii la lactate,zahar,gluten) si daca ai urmat si proceduri constante de detox.Multumesc pentru intelegere.

    ReplyDelete
  28. Buna!!Ce tratament naturist urmati?Pute-ti sa imi descrieti cu amanuntime?V-as fi recunoscator.Va multumesc.

    ReplyDelete
  29. Am descris tratamentul naturism in post

    ReplyDelete
  30. Unde la inceputul blogului?Nu pot sa deschid linkurile.Va-s fi foarte recunoscator daca mi-ati scrie aici.Va multumesc.

    ReplyDelete
  31. Ca tratament naturist iau APP Plus, DTC Plus si TBB Plus de la http://pluspoints-health.com/

    In plus pentru sustinere iau

    Phytoform anti aging; Phytoform rotwein; Q-form; Omegaform de la www.FormMed.de
    si DA1 plus de la http://pluspoints-health.com/

    Sunt scrise complet in germana si contin foarte ingrediente diferite care aparent functioneaza in stransa legatura printre care chorella, curcumin, cacao, masline...si altele pe care nu le stiu

    Ma simt in continuare foarte bine, in conditiile in care am o carenta majora de calciu (calciu ionic 3,8 la o limita de 4,3 in conditiile in care in ultima luna am luat minim 1 gram de calciu pe zi) si acum 3 saptamani aveam hipotiroidism iar acum am hipertiroidism (iau hormoni de substitutie Euthyrox pentru ca in 2006 am facut o tiroidectomie subtotala ce-i drept dar totusi insuficienta)

    ReplyDelete