Doctori recomandati de mine

  • Eu nu sunt doctor si nu am nicio legatura cu medicina.
  • Cretu Carmen - Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
  • Dr Bozsik - infectionist, Ungaria- mailul la care raspunde : bbozsik@freemail.hu
  • Emilia Lungut - medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
  • Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

Friday 30 November 2012

Updates-regim alimentar

In ultima vreme observ ca mi-a revenit pofta de mancare..imi disparuse cam acum 5 ani si de atunci mancam pentru ca trebuia, nu ca mi-era foame...

Acum nu pot sa nu mananc carne aproape in fiecare zi. Numai carne de curcan si de pui. Uneori mai mananc si peste desi nu mai pot sa mananc ca inainte (cand mancam doar peste)

Intr-o dimineata am mancat 4 sarmale (de curcan) si 2 crenvursti :). O schimbare majora, in conditiile in care inainte imi era cel mai greu sa mananc dimineata si in niciun caz sarmale sau carne (am citit ca putea sa fie un efect al problemelor cu bila).

In rest iau in continuare antibiotice si ma simt foarte bine. Am facut echografie si totul e perfect o sa verific si hemoleucograma si transaminazele si va tin la curent

Probabil pofta de mancare este data si de antibiotice.

Doctorii din Augsburg spuneau ca in timpul tratamentului cu antibiotice trebuie sa consumam multe proteine intrucat ele sunt responsabile pentru efectele antibioticelor

Un sfat, daca exista unul, ar fi sa ne ascultam organismul si sa incercam sa observam ce-i prieste si ce nu.

In continuare nu mananc produse care contin gluten sau lactoza






La multi ani pentru andreii si andreele care citesc aceasta postare!

8 comments:

  1. Daca proteinele erau responsabile pentru efectele antibioticelor inseamna ca romanii aveau cea mai mare rata de vindecare a infectiilor in general ceea ce nu e cazul, evident.

    Cred ca mai degraba motivul pentru care BCA recomanda ceva mai multe proteine e proasta absorbtie a nutrientilor in intestin datorata absentei sau prezentei slabe a faunei intestinale in perioada antibioticului.

    ReplyDelete
  2. Subscriu întru totul la comentariul anonim de alături.
    Din proprie experienţă am observat că pofta de mâncare crescută din perioada antibioticelor, uneori chiar o foame continuă, ieşită din comun - aş fi mâncat şi pietre! - însemna de fapt nimicirea florei intestinale saprofite. Şi asta se vedea cu atât mai clar după întreruperea antibioticelor.

    Ai grijă, nu pe bucura de această poftă de mâncare. Să te bucuri când ai ajuns să trăieşti fără simptome (cum spui acum ca 'te simţi foarte bine'), dar şi fără medicamente. Am fost creaţi să trăim fără medicamente, şi să ne hrănim cu altceva decât cu medicamente şi chimicale. Pofta asta de mâncare înseamnă o pierdere pe termen lung: niciodată nu se va mai reface flora intestinală în integralitatea ei originară, cu varietatea sutelor de feluri de tulpini. Or, de microbiomul din colon depinde nu doar metabolismul, ci însuşi sistemul imunitar şi mecanismele alergene şi autoimune.

    Nu degeaba, ci ca o concluzie după o viaţă în care a vindecat cu mijloace simple, naturale, mii si mii de bolnavi de toate felurile, a zis Hipocrate: "Medicamentele voastre sa fie alimentele. Şi alimentele voastre să vă fie medicamente".

    ReplyDelete
    Replies
    1. @să trăieşti fără simptome (cum spui acum ca 'te simţi foarte bine'), dar şi fără medicamente.@

      Sunt perfect de acord cu aceasta afirmatie.

      Stiu ca starea mea prezenta este data de antibiotice...chiar si observ uneori cand se apropie ora si nu am luat antibioticul.De aceea nu o sa incetez tratamentul pana nu mi se spune sa fac asta.

      Pana una, alta, ma bucur ca am ocazia sa ma simt ca un om perfect sanatos.

      Chiar daca povestea se termina cu un ulcer si o hepatita dar fara Lyme sunt mai mult decat multumita

      Delete
    2. @ "Chiar daca povestea se termina cu un ulcer si o hepatita dar fara Lyme sunt mai mult decat multumita"

      Chiar dacă o hepatită?
      VAI! VAI! VAI!

      Delete
  3. Sunt curioasa ce regim alimentar ai primit. Nu cumva ai un regim alimentar bazat pe alimente alcaline? Imi pare rau sa iti spun dar crenvursti nu prea sunt la alimentele recomandate. Eu de 7 luni nu am mancat nici un pic de carne iar doctorul din germania mi-a recomandat sa continui tratmentul fara carne daca reusesc. Proteine pot sa iei din multe altele, nu neaparat din carne.

    ReplyDelete
  4. Multumesc pentru sfaturi.

    Poate gresesc calea aleasa spre vindecare dar asta o poate spune numai timpul.



    ReplyDelete
  5. Cred ca ma simt atat de bine incat am inceput sa ignor total boala.....sa vedem ce se intampla

    ReplyDelete
  6. La BCA, nutritionistul dupa ce mi-a prezentat regimul alcalin cu tot ce inseamna (mi-am dat seama ca era regimul meu din ultimii 3 ani) a zis "acest regim nu poti sa il urmezi cand iei antibiotice pentru ca ai nevoie de proteine si carbohidrati, dar dupa ce termini, ar trebui sa-l urmezi"

    Sa nu uitam ca iau rifampicina - 300 mg pe stomacul gol, la prima ora de dim..asa ca nu vad nimic in neregula sa mananc la micul dejun carne daca organismul il cere.

    In apararea mea crenvurstii erau tot de curcan, fara conservanti sau alti aditivi.

    ReplyDelete